sobota, 24 marca 2012

Talk Talk - The Colour Of Spring


Dziś piękna wiosenna pogoda, wiec przyszedł mi do głowy ten album..."Colory wiosny", tytuł i treść płyty adekwatna do pogody i nastroju :)..miło powrócić do niej od czasu do czasu...

Talk Talk - Happiness is easy
http://www.youtube.com/watch?v=tpGkiZ7FGmg

album ukazał się w marcu 1986 roku i był 3 albumem Talk Talk nagranym w składzie: Mark Hollis (wokal), Tim Friese-Greene (inst.klawiszowe), Paul Webb (gitara basowa) i Lee Harris (perkusja)

dużo tu przestrzeni..oddechu...powietrza...swierzości....w kompozycjach mamy dużo improwizacji, żywych instrumentow..to lekkie odejscie..krok naprzód od syntetycznosci która zespoł ukochal na poprzednich krążkach...

Talk Talk - 5th April
http://www.youtube.com/watch?v=cRx0rqqTetc


Talk Talk - Living In Another World
http://www.youtube.com/watch?v=8TS-ua3t2Ak&ob=av2e

świetna propozycja na coś co sie rodzi po zimie...wiosna i oczyszczenie aż wypływa z głośników...

...i tylko nie chce sie wierzyc że ta płyta powstała 26 lat temu....:)


"Idzie
Cisza i jej dźwięk
Idzie
Świerzość na ziemi
Idzie delikatnie
Przychodzi na koniec zimy
Idźie z obietnicą, że to dar natury

Czekam na kolor wiosny
Pozwól mi oddychać
Pozwól mi oddychać kolorami wiosny

Idzie
Śmiech i jej pocałunek
Idzie....."

3 komentarze:

  1. przepiękna płyta, kocham ją od 1990 roku, kiedy ja poznałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a będąc dzieckiem dobrze pamiętam jak bardzo podobał mi się numer " Life's What You Make It" - rewelacyjne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyta genialna nadal po tylu latach

    OdpowiedzUsuń