środa, 4 stycznia 2012

Tomek Lipiński - Nie ma muzyki

No i mamy nowy rok :)..wreszcie czas by troche odpoczac po swietach...po sylwestrowo - noworocznych podrozach..itd..

Jak zawsze postawnowienia..obietnice, z których i tak nic nie wyjdzie ;)...co roku sobie obiecuje ze już mniej będę wydawał pieniędzy na płyty..i co roku to samo...ale taki to juz moj nałóg..od niego już chyba nie ma dyspenzy ;)




Nowy rok, a w nim co raz to inni przewidują koniec świata, po którym nie bedzie niczego...po którym nie będzie też muzyki...z tym drugim przypomniala mi sie pewna piosenka Tomka Lipińskiego ktorej nie słyszałem od bardzo dawna

Tomek Lipiński - Nie ma muzyki
http://www.youtube.com/watch?v=fyUY9ce5clM&feature=related

Piosenka ktorej nie ma na żadnym albumie Tomka ani Tiltu..dziwna sprawa...może ktoś wie czy to sie gdzieś ukazało?..jakaś skladanka?..Mało interesuje sie składankami wiec pewno mnie omineło...;)

a wracając do tematu to osobiście nie wyobrażam sobie jak mógłbym istnieć bez muzyki...jeśli założymy że jakoś uda się przeżyć ;))

4 komentarze:

  1. No właśnie niedawno prosiłem PiotraK o ten numer. Chyab nei wyszedł nigdzie. To chyba dla Rozgłośni Harcerskiej nagrano. Tak samo szukam jeszcze lepszego jego numeru albo Tiltu- Tęczowy deszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    ja mam ten utwór na składance
    "VA - z archiwum rozgłośni harcerskiej"
    PZDR
    Toro

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziło to na liscie RH jako "Tomek Lipiński solo" - o ile się nie myle 85 albo 86 rok. No cóż, pamięć już nie ta :) ale utwór zajefajnisty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był kawałek nagrany dla RH, trochę przypadkowo, w momencie kiedy T.L. dopiero montował skład nowego Tiltu (czyli wersji "Czad Komando TILT") a już było po Fotonessie. Z tego co mi wiadomo nie było żadnych więcej nagrań - następne to już "Blokada" i "To nie mój dom" grane przez Czad Komando.

    OdpowiedzUsuń