sobota, 19 listopada 2011

Izrael - Dża ludzie


Jeden z moich ulubionych zespołów lat 80-tych i początku lat 90-tych, na którego koncerty chodziłem, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu powrócił w roku 2008 nową płyta "Dza ludzie"..bardzo mnie ten fakt ucieszył i czym prędzej zakupiłem płytę...od wydania mineło prawie 4 lata, a płyta wciąż od czasu do czasu ląduje w moim odtwarzaczu...mam na niej kilka ulubionych utworow /Interesy, Dza ludzie, Brotherhood of man czy I Jah people/

Izrael - Interesy
http://www.youtube.com/watch?v=793t0HOO9B4&feature=related

Na płycie znajduj się 14 zupełnie nowych kompozycji....muzyka została nagrana w w Studio ARIWA w Londynie pod czujnym okiem słynnego dubmastera - MAD PROFESSORA....Część wokalną zespół nagrał we wrześniu w warszawskim Studio AS ONE, w którym również została zmiksowana przez realizatorów: Mariusza Activatora Dziurawca i Jarosława Smoka Smaka....płyta różnorodna bo udziela się trzech wokalistów [ R.Brylewski, Maleo i Kelner ] a zarazem bardzo spójna muzycznie....

Teledysk do pierszego singla promujacego ten album

Izrael- Brotherhood Of Man
http://www.youtube.com/watch?v=pvPENhj7sSY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz