piątek, 9 września 2011

Ona


Ot taka niepozorna okładka..własciwie nic szczególnego..ciemne tło..postać starej kobiety wyłaniającej się z mroku i duży napis gotykiem SHE...dla kogoś kto sie interesował Gdańską Sceną był to zespól znany, założony w 1986 roku przez Tomka Lipnickiego..pierwsze koncerty /np."Nowa Scena"/ albo warszawska "Poza Kontrolą" ukazały orginalny image: Tomek oraz basista Irek Mazurek występowali w szkockich kiltach :)


She - Pytania
http://www.youtube.com/watch?v=FV5QSIMLoXw&feature=results_video&playnext=1&list=PLE91520C149247463

Nie jest to może płyta wybitna...ale mam do niej sentyment..płyta ukazała się na przełomie 1989 - 1990..czasu przemian..nowego zycia..wchodzenia w dorosłość /w 1990 miałem 18 lat/..
Płyta ma parę uchybień realizacyjnych...z utworów na pewno na uwage zasługują: "Życie", "Pytania", i tytułowy..

Szkoda że ta płyta do dziś nie doczekala sie wersji CD...na szczęście jakiś czas temu zdigitalizowałem sobie analoga /mam ich zreszta 3 egzemplarze..ten lepiej brzmiący posłuzył za materiał podczas zgrywania/

2 komentarze:

  1. mam to bardz fajna płytka, a Big City Lights ich nastepna płyta to dla mnie złota dziesiątk apolskiej muzy lat 90 tych

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i kolejna KILLERSKA!plyta...szkoda ze tak niedoceniona wowczas...
    s_

    OdpowiedzUsuń