piątek, 2 września 2011

Na Początek :)

Witam na moim blogu :))

Od czasu do czasu bede prezentowal płyty które wywarły na mnie wrażenie..stały sie moją inspiracją...zostały ze mną do dziś...
Tak sie składa ze muzyka to moja pasja od dwudziestu paru lat..od czasu pierwszych płyt analogowych i kaset magnetofonowych które zbieram i kolekcjonuje od połowy lat 80-tych oraz CD ktore pierwsze egzemplarze pojawiły sie u mnie w roku 1990 wraz z odtwarzaczem CD marki Fonica CD 004 R /literka R oznaczała pilota/ :)




Oczywiście nie ma to jak żywy kontakt z muzyka i artysta więc od czasu do czasu pojawi sie tu jakaś fotorelacja z koncertu..fotografia to moja kolejna pasja obok muzyki :)



4 komentarze:

  1. CDF 003R (styczeń '92) u mnie po dziś dzień śmiga bez zająknięcia. Wystarczy raz na jakiś czas wyczyścić i przesmarować mechanizm napędu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez gdzies go jeszcze posiadam..w jakims pudle pewno lezy...tam byla dobra elektronika Sony i Sanyo...naped Philipsa...gorzej z obudowa i ogolnie designem ;)razil zwlaszcza ten wyswietlacz rodem z radiobudzikow ;)..ja mialem kolor zielony jak na zdjeciu ale widzialem tez kolor pomaranczowy...no ale wowczas na nim zaczynalem przygode z CD i sprawa designu to byla sprawa drugorzedna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i dziękuje za wstawienie linka do mojego bloga SBM. Pierwszy wpis na Twoim blogu upewnił mnie w tym, że kolejny na moim będzie miał tytuł "Kto mnie stworzył...muzycznego potwora" i będzie o dziennikarzach muzycznych , którzy wywarli wpływ na to czego do dziś słucham...ktoś przecież nas ukształtował i wyedukował...muzycznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie quid ze wystartowales :)
    s_

    OdpowiedzUsuń